Random dozen

I read this meme at a blog I follow- how got it from a blog she follows and decided that since I don't have anything going on right now it would be fun to do it! =)))
So here it goes!

1. How old is the oldest pair of shoes in your closet?
This is sad but it's about 10 years old. It's this pair Of Sandals I got when I started college, I'm 2 sizes bigger since (1 size each pregnancy) But I think because back then I was on my "days of glory" gorgeous and rocking I can't let it go! Isn't that sad?

2. Did you buy Girl Scout cookies this year? If so, what variety?
No I didn't but my husband did! I'm not sure what kind! He spent about $25 - told me about and has it in his office! "HOW RUDE!"

3. Do you know how to ballroom dance? If not, would you like to?
I really don't know if I even would like to learn. I just don't see a situation that I will be dancing it!!!
But I guess so because it's so good to be an incredible woman! lol

4. Were you a responsible child/teenager?
I believe so! I was a pretty good student, grades were good, and when I see what teens are like today it makes me feel like I was so great! I helped mom and dad a lots; but yet my parents gave us great education/manners and they did a really good job with us I think. In the other hand I did my share with not following the rules and partying around! =)))
Nothing that I wouldn't consider a great lesson! =)

Now that is a question that I would love to (and I will) ask my mother. I'm now curious to know her point of view!

5. How many of this year's Oscar-nominated movies did you see?
I'm not even sure what movies were nominated so it's hard to tell. Maybe 1 or 2 I would day...

6. If you're going to have a medical procedure done, such as having blood drawn, is it easier for you to watch someone else having the procedure done or have it done yourself?
I will make Bekah's words mine: "I have had soooo many medical procedures done that I don’t even blink and eye when something new is done to me! But it is completely awful to see my kids get a shot or blood drawn."

7. What is your favorite day of the week and why?
Thursdays I think! =) It's still week day, but I'm usually cut up with the weekly chores and we have nothing going on Thurs nights (usually) so we all have good family time, there are great shows on TV - only one more week days before the weekend and if we are lucky we'll have Friday off and have a great 3 days weekend!!!!

8. Do you miss anyone right now?
My parents and sister, but most my dad because I know mom will be here anytime and I will get to see my sister soon but just to know I can't even chat with dad on the phone or see on the camera - it hurts more.

9. Do hospitals make you queasy?
It depends - I like to think of births and life when I think of one.

10. At which store would you like to max-out your credit card. Not that you ever would, you responsible person, you.
If it had to be in ONE store I would have to say Target.

11. Are you true to the brand names of products/items?
Not necessarily!

12. Which is more difficult: looking into someone’s eyes when you are telling someone how you feel, or looking into someone’s eyes when he/she is telling you how he/she feels?
When I'm telling them.



Achei esse passatempo no blog de uma amiga que eu leio, sao 12 coisas nada a ver uma com a outra sobre voce, ou melhor sobre yo! nao you! yo! Lilian

Entao eu respondi so porque nao tinha nada mais importante para fazer hoje.

1. Quantos anos tem o par de sapato mais velho no seu armario
Mmmm tem uns 10 anos! E uma sandalia preta da epoca de facul que nao tenho coragem de jogar fora porque ela e dos tempos que eu era "gostososa" hahaha Que triste nao?

2. Voce comprou biscoito das escoteiras este ano???  Qual variedade?
Eu nao - mas o Daniel comprou e o egoista nao trouxe nenhum para casa!!!

3.Vc sabe dancar danca de salao? Gostaria de aprender?
Eunao acho que vou "precisar" saber dancar danca de salao em alguma situacao nessa vida, mas se precisasse bem que seria legal saber, neh? Ser uma super mulher que sabe tudo! =)

4. Voce foi uma adolescente responsavel?
Apesar dos pesares eu acredito que sim! Sempre tive boas notas, e ajudei meus pais! Eles sempre ensinaram nos a sermos responsaveis e eu acho que qdo comprados com os adolescentes de hoje eu era um anjinho hehee. Mas tbm fiz decisoes que mudaram minha vida e nao foram as melhores - com certeza!
No geral nada demais que nao tnha sido brom aprendizado para mim e meus pais!
Gostaria eu (e vou) perguntar essa mesma pergunta a minha mae e ver o que ela tem a dizer!

5.Quantos filmes que foram nominados para o Oscar este ano vc assistiu?
Sabe que eu nao sei?!?! Porque nao sei quais foram nominados!

6. Voce prefere tirar sangue ou tomar uma injecao ou ver alguem tirando sangue ou tomando uma injecao? Quals doi mais em voce ou ver os outros?
Com certeza ver os outros - especialemente quando sao meus filhos, meus pais, avos! Credo eu nao gosto nem de pensar!

7. Qual o seu dia da semana favorito? Porque?
Eh quinta-feira! Pois ainda eh dia de semana, mas so tem mais um dia para o findi! Nunca temos nada para fazer nas quintas a noite entao ficamos em casa fazendo programas de familia e eh muito gostoso! Tem shows joias na TV e eu ja estou em dia com os deveres de casa do fim de semana anterior! Eu adoro quintas!

8. Vc tem saudades de alguem agora?
Tas brincando?! Eu morro de saudade da minha familia no Brasil! Meus pais, minha irma e meus avos, tios e tias - primos! Mas eu acho que o pior eh meu pai pois eu nao posso ligar para ele, ou ve-lo na camera... entao doi mais!

9. Ver hospitais te faz passar mal do estomago?
Nao porque normalmente eu relaciono com nascimentos, bebes coisas agradaveis mas acho que se estivesse indo para alguma situacao ruim iria!

10. Se voce fosse (mas vc nao vai pois eh uma pessoa responsavel) usar todo o limite do seu cartao de credito que  loja seria?
Target aqui nos EUA eh igual uma Lojas Americanas - tem de tudo sabe? Eu acho que iria la!

11. Voce eh fiel a marca dos produtos?
Nem sempre! Compro varias coisas genericas que sao boas tanto quanto os de marca!

12. Qual seria mais dificil para vc - olha nos olhos de uma pessoa enquanto VC abre seus sentimentos a ela ou quando ELA fala seus sentimentos a voce?
Eu acho que seria mais dificil quando EU falo!

No comments: