Things that make me mad/smile

I was laying in bed trying to go to sleep and my brain was just going a thousand miles an hour, I couldn't relax with all things coming to my mind that I wanted to write about it; so I get up and come down here to the computer and my mind goes blank.
I mean TOTALLY 110% BLANK and I cannot remember one thing, not one little tinny thing! This is the kind of shit that drives me insane! =oP

So here goes a little conversations I had with Ben weeks ago and had posted on "draft"

Benji asks:  "Does Jesus has powers like God?"

Me - yes, remember Jesus is God's son!

B: "I knew it!" - he got quiet for a minute and he said: If He has power is He EVER gonna make spring and summer again?


Eu estava tentando dormir e tinha mil coisas se passando pela minha cabeca, uma porcao de coisas que eu queria escrever, e ja que nao estava conseguindo escrever mesmo eu desci aqui, liguei o computador e quando fui escrever - CADE?
SUMIU! 110% eu nao lembro NADICA! NADA NADA do que eu estava pensando! Entao eu vou voltar para a cama e para nao ficar no vazio vai aqui so uma conversa que tive com o Ben a varias semanas atras, que escrevi e estava no rascunho e nunca publiquei!


Benjamin, cansado do inverno rigoroso que tivemos pergunta: Mamae - Jesus nao eh poderoso?
Eu - Sim filho - Ele eh o filho de Deus, lembra?
Benjamin: Eu SABIA! Ai ficou quietinho por uns segundo e falou: Sera que algum dia Ele vai usar esse poder para trazer a primera de volta?

Boa noite pessoal!

No comments: