Sit back & relax – this will be a long (n blue) post!





Friday after the BS I took Benji, Isaac & Noah to the park. We got some Mds and went out to this pretty cool park in Lebanon, we played, had a nature walk n after that we went to Double Dippy for ice cream and for a “train tour”.


– it looks pretty weird in there… I took a picture, look:




  


  

  



  


Then that night there was a girl’s night out with the Salty Dawgs girls, in the middle of the gathering I started feeling incredibly sick… Dari rushed with me to the ER, and my blood pressure was high. Diagnose: combination of all the asthma medication I being taking (3 of them and all of them have high blood pressure as a side effect)… It’s all under control now, but of course when the house stars falling down – it comes ALL down at once… so…
While I was at the ER talking to Dan on the phone, his cell fell and broke, we went to Verizon Store on Saturday and in order to get free phones or a good deal we renewed our contracts for another 2 years…



I got the LG ENV – cause I love txt messaging but for talking this phone just SUCKS really bad… I kind of miss my old phone! =oP



Dan & the boys got me this AWESOME digital camera that I wanted for a long time! =)
It’s a semi professional Canon, simple – it’s what we could afford… but It’s waaay more than I expected! It has pretty cool lens and all kinds of features!
I’m SO SO SO SO excited! Now I just need to learn how to use it! =))))


Oh – how come I almost forgot that I got my mother’s day gift early???


I gave it a couple shots... they are ok but I still need to learn how to work the camera, anyways... When Marie's mom passed away she need to empty out her furnished home, and I got a few things...
 

i got this planter and finally this year I put it up! =) Here are a few pics of my new flowers I took with the new cam! =)





The view from my kitchen sink! I just love it love it love it! =)
 



A close up on the flowers -n- my new pais of shozies - i got in Brasil at the "Havaiana" Store fro 10 bucks! =oO lol - Isn't it cute?
 






Kind of creepy (sp?) – in one of the trains there’s this scull, I think it’s a Halloween decoration, but man
 
Here some other pics of the boys:



vcs viram aquela foto? Da caveira dentro do trem? Gente eh uma decoracao do dia das bruxas mas eh muito feio!Parece que tem uma pessoa la dentro esperando o trem partir… fazem anos… hahaha
Engracado! =)
gente diz aqui nos EUA, qdo vem a chuva vem a tempestade (xi, nao fez sentido em portugues!)…  enquanto o Dan falava comigo no telephone (eu no PS e ele em casa) ele derruba o telephone, rola as escadas (o telephone) e quebrou, eh claro! =)
clique aqui para ver a foto
) porem como celular eh uma porcaria! Mas agora a troca ja foi feita! =oP

Eh uma Canon semi proficional (clique aqui para ver a maquina) e eh claro que agora preciso aprender a usar, ne? Eh bem simples, porque nao tinhamos condicoes de comprar nada muito caro e chique, alias aproveitamos a super promocao porque essa camera ta saindo do Mercado (mas tem garantia de 5 anos!, entao nao me preocupei…) mas ADOREI! =)
Muito joia! As ultimas 6 fotos foram tiradas com a camera nova... gostaram do meu sapatinho branco de havaianas?? comprei la em Sampa antes de vir embora... SUPER confortavel! =) 


Senta ai, relaxa que esse vai ser cumprido!!!




Entao… sexta feira depois que eu me encontrei com o meu grupo de oracao passei no Mac, comprei almoco pras criancas e fomos no park. O Isaque passou a tarde conosco… foi gostoso, formos no park, fizemos uma caminhada pela natureza, os meninos amaram e depois fomos tomar um sorvete e ver os trems… e vimos uma coisa muito estranha…



 Ai na sexta a noite teve um encontro da mulherada la na Leslie e eu passei mal! Nem aproveitei! A Dari correu comigo pro pronto socorro. Era pressao, tava alta, mas ja ta tudo bem - Foi so a combinacao de medicamentos... todos tem como reacao o aumento da pressao... ai ja viu ne?!



E por cima disse tudo so um pequeno incidente... a



Tivemos que ir na loja comprar um novo. Um puro marketing - se vc assina um contrato de dois anos ganha celular de graca ou uma super promocao e eh claro que acabamos assinando ne...

Eu escolhei o ENV da LG so porque eu gosto muito de mandar mensagens... (

E claro que eu nao posso esquecer… viram as fotos no fim do post? Foram tirades com a minha maquina nova! Ganhei adiantado de dia das maes…! =)





No comments: